Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Publicznej Katolickiej Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Zakopanem
Publiczna Katolicka Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony Publicznej Katolickiej Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Zakopanem.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-04-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- mogą zdarzyć się sytuacje, że pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne;
- mogą zdarzyć się sytuacje, że niektóre elementy serwisu/treści będą niedostępne z uwagi na ograniczenia systemowe serwisu – jego silnika, oraz szablonu, na którym został zbudowany, a ich zmiana wymagałaby poniesienia nadmiernych kosztów.
- Serwis może posiadać nagłówki w nieprawidłowej kolejności.
- Serwis nie posiada unikalnych tytułów stron.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-04-08
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: s. mgr Alicja Antosik.
- E-mail: dyrektor@ksp-zakopane.pl
- Telefon: 18 20 12 654 (wew: 23)
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Najświętszej Rodziny
- Adres: ul. Krupówki 1a, 34-500 Zakopane
- E-mail: bofilipiak@gmail.com
- Telefon: 605 296 959
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Publiczna Katolicka Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II
ul. Kościeliska 47A, 34-500 Zakopane